hubungi saya :01139593915

hubungi saya :01139593915
#RAWATAN URUTAN TRADISIONAL/BEKAM-Ingin bertanya boleh hubungi saya 01139593915

Wednesday 16 April 2014

Doa kanser tulang dan sakit sendi 2

Salam Pembaca,Doa ini untuk merawat sakit tulang yang selalu berlaku pada kita itu bahagian leher, pinggang dan pada sendi. 

Orang yang selalu sakit pada sendi(joints) dan pengidap "Athiritis" elok amalkan ayat ini. Yang mengidap kanser tulangamalkan doa ini yang sebaiknya sebagai ikhtiar terakhir.Cara-caranya:
Lakukan selepas solat, Baca surah dibawah ini.

1. Al-Fatihah 1x.
2. Ayatul Kursi 1x.
3. Surah Al Mukminun 1x.
4. Surah Al Israa' 1x.

Baca padal minyak zaitun yang sudah diketahui khasiatnya sebelum N3 yang lepas.
Kemudian sapu dan gosok pada bahagian yang sakit. Sapu pada sendi-sendi pada yang ada Athritis. Nak minum minyak zaitun itu juga dibolehkan kerana ia sebaik ubat yang mujarab untuk kesihatan.
Diriwayatkan oleh Ibnu Umar r.a., Rasulullah SAW pernah bersabda: "Minumlah minyak zaitun dan berminyak dengannya kerana sesungguhnya ia adalah dari pohon yang diberkati." (HR Al-Baihaqi & Ibnu Majah). Di dalam riwayat lain menjelaskan bahawa Rasulullah SAW pernah bersabda: 

"Barangsiap menggosok (badannya) dengan minyak zaitun, syaitan tidak akan mendekatinya."

DOA 1.
Maksudnya:

11.Yang akan mewarisi Syurga Firdaus; mereka kekal di dalamnya. 12.Dan sesungguhnya Kami telah menciptakan manusia dari pati (yang berasal) dari tanah. 13.Kemudian Kami jadikan "pati" itu (setitis) air benih pada penetapan yang kukuh. 14. Kemudian Kami ciptakan air benih itu menjadi sebuku darah beku lalu Kami ciptakan darah beku itu menjadi seketul daging; kemudian Kami ciptakan daging itu menjadi beberapa tulang; kemudian Kami balut tulang-tulang itu dengan daging. 
Setelah sempurna kejadian itu Kami bentuk ia menjadi makhluk yang lain sifat keadaannya. Maka nyatalah kelebihan dan ketinggian Allah sebaik-baik Pencipta.(Surah Al-mukminun: Ayat 11, 12,13, 14).




No comments:

Post a Comment