hubungi saya :01139593915

hubungi saya :01139593915
#RAWATAN URUTAN TRADISIONAL/BEKAM-Ingin bertanya boleh hubungi saya 01139593915

Saturday 8 February 2014

kebaikan dan apa yang Herb Lax dan Lecithin



Jom kita tengok, apa kebaikan dan apa yang Herb Lax dan Lecithin dapat bantu anda untuk kurangkan berat badan. 

http://terataihumaira.blogspot.com/
MAK ...BESOR NYER BADAN AKU!!!!

 
Lecithin Shaklee:

Sangat terkenal dalam membantu proses pelangsingan kerana ianya bertindak untuk memecahkan lemak degil seterusnya menghalang tubuh dari mengalami masalah obesiti.

Pengambilan maksimum 6 biji sehari dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, membantu mengelmusikan lemak dan memetabolismekan lemak, menurunkan kolesterol & trigliserid dalam tubuh.

Antara bonus lain yang akan anda dapat sekiranya setia dengan pengambilan 4000mg Lecithin sehari ialah menghasilkan rambut yang sihat cantik berkilat, kulit yang lembut gebu, dan mencegah eczema.

Manfaat Utama Herb Lax

Pembersihan najis yang tersekat.Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.

Membantu masalah sembelit.

Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membentu masalah sembelit.

Mengempiskan perut.

Memejalkan perut. 



http://terataihumaira.blogspot.com/


DAN SEJAK ITU SAYA JATUH CINTA DENGAN SET KURUS NI....MEMANG BERKESAN....

CT SYED 01111915798

No comments:

Post a Comment