hubungi saya :01139593915

hubungi saya :01139593915
#RAWATAN URUTAN TRADISIONAL/BEKAM-Ingin bertanya boleh hubungi saya 01139593915

Monday 10 March 2014

Perbezaan ESP

Pilihan saya?..

Pastinya Soy Protein Shaklee.... kenapa?..soy protein shaklee memenuhi 7 asas .

Jom kongsi fakta tentang perbezaan protin shaklee:-

Perbezaan Shaklee:-

Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. ESP shalee tidak yerk...ingat tu...

Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. 

Energizing Soy Protein Shakler  dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMOShaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP).

Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, anda boleh yakin dengan komitmen kami dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggiKandungan rendah lemak bukan GMO (Genetically Modified Organism) iaitu tidak merubah kandungan genetik organismanya, dan lengkap dengan protein yang mengandungisembilan asid amino penting ini sesuai untuk seisi keluarga. 

Bagi setiap satu hidangan Energizing Soy Protein Shaklee memberikan kandungan14 gram soya protein yang diperlukan oleh hati yang sihat.___________________

Sebab itu ESP jadi pilihan sy sekeluarga.Jadi tak hairanlah yang ESP ni menjadi product terlaris shaklee.

Sekarang ni sedang promosi.

Jom simpan stoke ESP..dengan harga special...bersama BT

BT
O1111915798

No comments:

Post a Comment