hubungi saya :01139593915

hubungi saya :01139593915
#RAWATAN URUTAN TRADISIONAL/BEKAM-Ingin bertanya boleh hubungi saya 01139593915

Saturday 5 April 2014

Testimoni bersama MealShake

Tahukah anda khasiat Mealshake lebih dari itu?

Tak perlu nak tunggu anak sakit, sembelit, tak selera makan baru nak beli Mealshake sebab Mealshake ni bukan ubat tetapi MULTIVITAMIN dalam bentuk serbuk yang mengandungi 24 vitamin dan mineral lengkap untuk tumbesaran anak anda..cara nak ambil pon senang jer..just tambahkan satu sudu ke dalam susu atau minuman anak anda.
Ya, semudah itu!:)

Selain itu Mealshake juga berperanan untuk : -

1-Menguatkan sistem imunisasi anak anda-menyembuhkan alergi kulit pada kanak-kanak mahupun dewasa (terutama eczema)

2-sangat baik untuk anak yang ada asthma

3-kanak-kanak jarang dijangkiti selesema dan batuk-memenuhi keperluan vitamin seharian kanak-kanak

4-Jadi, kalau sistem imunisasi anak-anak kuat, mereka tidak mudah mendapat selsema, batuk, allergic which leads to asthma attack.

Mesti sebagai ibu bapa u all mahu kannya anak2 sihat selalu...boleh hubungi BT atau PM jer...Usaha dan membeli untuk anak yang u all sayang yang pasti menguntungkan ....apa lagi orderlah sekarang...


Ni testimoni anak BT yg akan menyambut tarikh lahir yg ke 2 tahun pada 10.5.2014.

Nama dia Sharifah Naqiyyah Humaira...
Saya dilahirkan ngam2 32minggu...
Badan sy sering demam...dan batuk serta selsema..
Pada tahun 2013...saya sering di masukan hospital akibat serangan demam dan jankitan paru2.
Paling lama saya tinggal di hospital pada bulan dec 2013 iaitu selama 14 hari.
Kesian umi saya terpaksa cuti tanpa gaji kerana menjaga saya hingga sihat.
Tapi sejak umi beri saya mealsheak saya dah tak demam mahu pun batuk dan selsema...
Umi saya beri saya makan mealshake setiap pagi.Umi kata minum meal sheak ni bagus...doa umi agar saya tidak akan menghadapi sakit asthma mcm abah saya.
Alhamdullillah kini saya sihat seadanya...bersama mealshake..saya juga suka rasanya..rasa vanila yg enak..bertambah enak diminum bersama susu coklat kegemaran saya.

SAYA DAH BESAR NANTI NAK JADI HAFIZAH MACAM BAPASAUDARA SAYA..MOHD AZMI SEORANG HAFIZ......SIAPA NAK JADI MACAM SAYA JOM MAKAN MEALSHAKE DARI SEKARANG...

BT

#  01111915798/01111886212 atau lawati www.facebook.com/shopvitateratai2014 atauhttp://terataihumairai.blogspot.com/

1 comment: