hubungi saya :01139593915

hubungi saya :01139593915
#RAWATAN URUTAN TRADISIONAL/BEKAM-Ingin bertanya boleh hubungi saya 01139593915

Tuesday 7 January 2014

Bunga teratai 1

Hari ni 08.01.2014 ...1st time kua......ngan kawan tanpa suami....ahakk...
Best sangat2  dapat share Bizzzzzzz..dan  tak sangka  dapat share ilmu macam2 tengtang Bizz..

Lepas ni mata aku nampak GOLD jer...aaaaaaaa..terasa jadi mata duitan pulak...korang ada?
ketawa pun dah macam orag kaya ..macam citer ali baba..jalan pun kena ubah...tapi...jangan takbur..takut pulak aku jika tuhan tarik balik apa yang aku dapat sekarang ni.....

Harap2 apa yang aku buat ni di redhai...

Ya Allah tabahkan hati ku dan kuatkan semangat ku ...
Agar apa yang aku buat ni berjaya....bergitu juga kawan aku...yang sebenarnya kakak..tapi dah macam kawan2 lak.. mmuuaahh....

U all pun boleh....and share ngan saya kalau nak share Bizz  just pm me

kenallah siapa Bunga Teratai... love u all ....

https://www.facebook.com/#!/bunga.teratai.180072


No comments:

Post a Comment