hubungi saya :01139593915

hubungi saya :01139593915
#RAWATAN URUTAN TRADISIONAL/BEKAM-Ingin bertanya boleh hubungi saya 01139593915

Saturday 11 January 2014

Set kecantikan shaklee

Selamat Malam U all...ku terjaga Dari tidoq..dan mimpi

Terasa nak share...

U all nak tau tak... set ni di cadang guna untuk menjaga kesihatan Dan kecantikan..
Mestilah u all nak tau kan...


U all boleh cuba...insyallah ...

Yg ada suami...suami akan makin sayang...yg ada isteri ...isteri pun makin sayang...

Nak tau tak....jab...aku tengah taip ni..

Ok...korang nak tau tak..nama2 ...

Produk..

Ok aku nak share le ni......

Yang pertama...vita E complex...yang kedua...B Complex dan
Yg ke tiga...hi hi sabar yer.....mata ngantuk ni...tp nak share juga ngan u all...
So yg ketiga..ialah...Vita C...

Senangkan nak ingat....

Tapi U all Shaklee ada sey bajet tau...

Tara...........janji cantik u....




No comments:

Post a Comment