hubungi saya :01139593915

hubungi saya :01139593915
#RAWATAN URUTAN TRADISIONAL/BEKAM-Ingin bertanya boleh hubungi saya 01139593915

Saturday 11 January 2014

Matlamat dan keazaman..BT

Hari berganti hari...BT...terus berazam....dan keazaman semakin kuat....

U all....di saat ini...sy teringin nak kongsi...

Aku telah terbiasa bangun dan jatuh dlm melayari kehidupan seharian...

Aku terus dengan kebiasaan itu hinggalah ...tuhan membuka hati kecil ku...utk mengubah diri ini menjadi lebih baik....sehingga menjadi seindah dlm surga...

Namun aku tahu dan faham.....waktu yg ku kejar...harus ku lalui dengan sabar...dan hati ku ini aku iringi dengan doa...agar aku kental...dan terus mengecapi kejayaan..

U all..nak tahu tak...aku ingin berjaya di dunia dan akhirat...yup...aku pasti semua manusia dlm dunia ni mcm aku...

Semoga yg aku cuba lakukan dlm setiap apa saja yg aku lakukan...allah sentiasa memberi yg terbaik..dan sentiasa ...di rahmati...

U all...sedang aku menulis...air mata aku menitis...adakah sempat aku kecapi kejayaan ini...??
Walaupun aku sendiri pun tak tahu...

Aku amat berharap sokongan u all...dan doa u all...yg membaca cerita aku...mohon doa kejayaan yg aku sedang usahakan kini...
Dulu aku ingin jadi PM
..dan kini CEO.....

Mungkin mustahil...tp aku cuba berjuang kearah itu...
Aku ingin kepintu surga ....kini aku melangkah kearah itu...
Seiring itu...aku tidak akan berhenti...dan aku percaya kejayaan akan jadi milik aku yg abadi...
BT harap u all suka....i luv u all...ummmuah


No comments:

Post a Comment